בין אם העסק שלכם גדול או קטן, מקומי או רשת ארצית, כדי לייעל את העסק אתם צריכים תמיכת מחשוב לעסק. אולם אל תסחבו את הדאגה הזאת על הכתפיים שלכם. אנו נספק לכם שירות של תמיכה אופטימלית למערכת המחשוב, במחירים משתלמים במיוחד. אנו גם נייעץ לכם בדיוק מה גודל החבילה שאתם צריכים, שכן היקף העסק והמהות שלו קובעים את התלות של העסק במערכת המחשבים וכתוצאה מכך גם את היקף תמיכת מחשוב לעסק שאתם זקוקים לה. יש עסקים שכל הפעילות שלהם מבוססת על המחשב ולכן כל השבתה של המערכת משביתה לגמרי את העסק ומצד שני ישנם עסקים שהם פחות מבוססי מחשוב ולכן הן לא דורשות תמיכה אינטנסיבית ותדירה. אנו בנטקור נתאים לכם את חבילת התמיכה המדויקת שתפורה לממדי העסק, להיקף פעילותו ולאופי הפעילות. תמיכת מחשוב לעסק מותאמת לצרכים שלכם, תחסוך מכם הוצאות רבות ותיתן לכם מענה מושלם לטיפול בתקלות, אובדן מידע ועוד.

תמיכת מחשוב לעסק
תמיכת מחשוב לעסק

למה לבחור בנטקור עבור העסק שלך?

מקצוענות בתחום

צוות העובדים שלנו בעלי ההסמכות של היצרנים המובילים עם ותק רב

זמינות

זמני שירות ותגובה מהירים לכל תקלה בכל חלקי הארץ

חיסכון בכסף

מחירים אטרקטיביים של מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת

נוחות ויעילות

כל פתרונות המחשוב והתקשורת בעסק תחת קורת גג אחת

טכנולוגיה מתקדמת

פתרונות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע מבית היצרנים המובילים בעולם

יעילות וחיסכון בזמן

תחזוקה מונעת ובקרה שוטפת ללא צורך בהשבתת המערכות האירגוניות

חברת פתרונות מחשוב לעסקים מספקת שירותי תיקון של תקלות, וכן שירותי גיבוי למידע העסקי האגור במחשב שלכם. וכמובן גם תמיכה בתחזוקה השוטפת של מערכת המחשוב העסקית. חבילה מותאמת של תמיכה טכנית למערכות המחשוב העסקיים היא משתלמת במיוחד עבור עסקים קטנים. זה חוסך לכם כסף של ציוד יקר ושל כוח אדם שהיה נדרש לטפל במערכת זו, אילו לא הייתה אלטרנטיבה אחרת. אולם היא משתלמת גם לעסקים גדולים ובעלי פעילות עסקית מורחבת. מכיוון שגם עסקים גדולים זקוקים לתחזוקה שוטפת, לתיקונים של תקלות, לגיבוי ואבטחת המידע. ואף להקמת רשתות תקשורת פנימיות ולהתקנת תוכנות נדרשות, במידה רבה יותר מאשר העסק הקטן. תמיכה טכנית של חברת פתרונות מחשוב יש לה יתרון גם בכך שהיא חוסכת לחברה בכוח אדם מקצועי ומהעסקת טכנאי מחשבים בבית העסק. לסיכום, הפתרון הטוב ביותר לתמיכה במערכות המחשוב לכל עסק כמעט, הוא על ידי חברת פתרונות מחשוב לעסק.

אם אתם מעוניינים להיות בטוחים שנתוני העסק מגובים המענה לכך הוא חד משמעי – חברת מחשוב לעסקים שתיתן לכם שירותי מחשוב בענן. הפלוס העיקרי והברור ביותר של מחשוב בענן הוא כאמור הגיבוי. כשאתם יודעים שהמידע של העסק שלכם מגובה בענן אתם פשוט יכולים לישון טוב יותר. במילים פשוטות זה אומר, שכל המסמכים החשובים, המיילים, והקבצים החשובים של העסק מגובים ומאובטחים. פלוס נוסף של מחשוב הענן הוא שירות האנטי ספאם שמגן מפני החדרה עוינת של ווירוסים למחשבי העסק. שירותי חברת מחשוב לעסקים כוללים גם שירותי IT. שירותים אלו כוללים טיפול במסדי הנתונים של העסק (כמו SAP, SQL וכו') וכן שירותי ניטור (שמספקים התרעה מראש מפני פריצות או נפילה של שרתים). שירות נוסף שניתן על ידי חברת מחשוב לעסקים הם שירותי הוירטואליזציה, כלומר קישור של כמה שרתים והפיכתם לשרת אחד. מה שמהווה חיסכון בכסף ומאפשר ניצול מרבי של החומרה. התקשרו לנטקור כבר עכשיו.

שותפים עסקיים

רגע...לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מבינים שאולי אתם קצת ממהרים... תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
נעים מאוד, אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.
חייגו עכשיו דילוג לתוכן