ניהול תקין של העסק מחייב אותנו לדאוג לתחזוקת מחשבים לעסק, תחזוקה יעילה שתאפשר לעסק להמשיך לתפקד במיטבו באופן שוטף. כמו כן זה מחייב אותנו לדאוג לתיאום מלא בין כל מערכות המחשוב בארגון. ולצורך כך, דבר ראשון יש להשקיע במערכת מחשוב המתאימה לכם ותפורה למידותיכם, אך בנוסף, לא פחות חשוב לדאוג לתחזוקה נאותה, עקבית ומקצועית לאורך זמן. קרוב לוודאי שבעסק שלכם ישנם כמה מחשבים המתפקדים יחד כמערכת המחשוב של העסק. לפני השקעה במערכת זו חשוב לבדוק אם החברה מספקת גם שירותי תחזוקת מחשבים לעסק והאם השירות שלהם אמין ומקצועי. ואם איננה מפעילה שירות זו בררו על חברה אחרת שמספקת שירותים אלו. אבל מה שחשוב הוא שזה יהיה עוד לפני או מיד בתחילת השימוש במערכת. שכן אתם לא יכולים לדעת מתי ינסו האקרים לפרוץ למערכת המחשוב שלכם. תחזוקת מחשבים לעסק הוא השירות החשוב ביותר כיום לתפקוד תקין של העסק שלכם.

תחזוקת מחשבים לעסק
תחזוקת מחשבים לעסק

למה לבחור בנטקור עבור העסק שלך?

מקצוענות בתחום

צוות העובדים שלנו בעלי ההסמכות של היצרנים המובילים עם ותק רב

זמינות

זמני שירות ותגובה מהירים לכל תקלה בכל חלקי הארץ

חיסכון בכסף

מחירים אטרקטיביים של מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת

נוחות ויעילות

כל פתרונות המחשוב והתקשורת בעסק תחת קורת גג אחת

טכנולוגיה מתקדמת

פתרונות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע מבית היצרנים המובילים בעולם

יעילות וחיסכון בזמן

תחזוקה מונעת ובקרה שוטפת ללא צורך בהשבתת המערכות האירגוניות

טכנאי מחשבים לעסקים אמין וגם מקצוע זה מצרך די נדיר. כשמגיע אלינו טכנאי מחשבים אנו די חוששים, מי יודע איזה תיקון הוא יידרש לבצע ואם הוא יאבחן נכון את הבעיה. האם הוא "ייצא צדיק" או שמא ימציא בעיות… ולכן חשוב שטכנאי מחשבים שאתם מזמינים יהיה מקצועי וגם אמין ומומלץ שתעמוד מאחוריו חברה מוכרת ומבוססת שחוששת על השם והמוניטין שלה ולכן נטקור מעסיקה טכנאי מחשבים לעסקים מוסמך שהוא בעל ניסיון ואמין והיא גם תעקוב אחר יעילות העבודה שלו. הדברים נכונים לגבי כל בעיה שיש לכם במחשב – גם בבית, ועל אחת כמה וכמה שהדברים אמורים לגבי העסק שלכם, כל תיקון לא אמין ולא מקצועי עלולים לגרום לכם להפסדים, ללקוחות ממורמרים ולנזקים ארוכי טווח. אם טכנאי של מחשבים צריך להיות אמין, טכנאי מחשבים לעסקים צריך להיות סופר אמין. 'נטקור' היא אחת החברות הוותיקות והאמינות ביותר בתחום ועם מחירים הוגנים.

ככל עסק, גם לעסק שלכם ישנם התכתבויות חשובות וכן קבצים חשובים במחשב, שמחד חשוב לכם לשמור אותם, שיהיו זמינים לכם לעת הצורך ומאידך חשוב לכם לשמור אותם חסויים ושמורים מחשיפה לגורמים מתחרים או כל גורם שעלול בדרך כלשהי להזיק למערכת המחשוב לעסק. בעבר, עסקים שהיו זקוקים למערכת מחשוב לעסק, היו מפעילים חדרי שרתים, מה שהעצים את בעיות האבטחה, השרתים היו חשופים לגניבות ולשריפות. אולם כיום יש לכך פתרון פשוט – שירותי מחשוב בענן זה הפתרון המושלם לאבטחה וגיבוי של הנתונים של כל עסק, קטן כגדול. שירותי מחשוב בענן מספקים פתרונות רבים נוספים כמו גיבוי נתונים, הגנה מספאם, אפשרות מתן גישה ללקוח או לעובד מכל מקום בעולם, שרתי דואר פרטיים של העסק ועוד. חלק בלתי נפרד משירותי הענן הן שירותי ה-IT. שירותים אלו מאפשרים לאחד כמה שרתים לשרת אחד וכן שירותי התרעה מפני פריצות ותקלות (שירותי ניטור) שעלולות להתרחש במערכת המחשוב לעסק. פנו עוד היום לחברת נטקור וניתן לכם מענה מותאם לצרכים שלכם.

שותפים עסקיים

רגע...לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מבינים שאולי אתם קצת ממהרים... תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
נעים מאוד, אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.
חייגו עכשיו דילוג לתוכן