פתרונות שרתים בענן הוא אחד המושגים החמים היום בין בעלי המחשבים במגזר העסקי ובמגזר הפרטי. מה ה'סגולה' הגדולה של אותו ענן? הענן מייעל את כל מערכת המחשב בביתכם הפרטי ובעצם בכל ארגון מכל סוג שהוא, בין אם מדובר בארגון עסקי או ארגון פילנטרופי וכל בית עסק שרק תרצו להעלות בדעתכם. למחשוב בענן יש גם חסרונות, אבל היתרונות שבו עולות על החסרונות.

כאשר אתם מצטרפים לשירותי ענן לעסקים אתם בעצם יכולים להיות בטוחים שגם אם המחשבים בעסק יקרסו, כתוצאה מקצר חשמלי או כתוצאה מכל תקלה אחרת המידע שלכם מגובה ולא ילך לאיבוד בשום מצב. כמו כן, שירותי הענן מבטיחים את היות מערכת המחשוב בעסק עדכני, כולל כל התוכנות המותקנות על שרתי המחשב וכולל הרישיונות של התוכנות השונים. שירותי הענן מקלים מאוד על העברת הנתונים של העסק בכל רכישה של מחשב חדש לעסק. כאשר מצטרפים כמנוי לחברה שנותנת שירותי ענן לעסקים אתם יכולים לקבל את השירות בעלות שנתית נמוכה מאוד באופן יחסי למה שהיה עולה לכם עלות אחזקת שרתים מקומיים. ויחד עם שירותי הענן אתם מקבלים רוגע ושלווה, תוכלו לישון בבית בשקט כאשר אתם יודעים שכל המידע שלכם מאובטח ב-100% וגם אם יקרה אסון למחשבים בעסק תוכלו פשוט לחדש את החומרה, לחבר מיד לענן ולחזור במהירות לפעילות שוטפת. התקדמו עכשיו לשירותי ענן לעסקים.

שירותי ענן לעסקים
שירותי ענן לעסקים

למה לבחור בנטקור עבור העסק שלך?

מקצוענות בתחום

צוות העובדים שלנו בעלי ההסמכות של היצרנים המובילים עם ותק רב

זמינות

זמני שירות ותגובה מהירים לכל תקלה בכל חלקי הארץ

חיסכון בכסף

מחירים אטרקטיביים של מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת

נוחות ויעילות

כל פתרונות המחשוב והתקשורת בעסק תחת קורת גג אחת

טכנולוגיה מתקדמת

פתרונות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע מבית היצרנים המובילים בעולם

יעילות וחיסכון בזמן

תחזוקה מונעת ובקרה שוטפת ללא צורך בהשבתת המערכות האירגוניות

כל בית עסק או ארגון שמורכב משני עובדים ומעלה צריך להעדיף את שרתים בענן לעסקים. וזאת למה? מכיוון שהשרתים של העסק פועלים כל יום כל היום ואם השרתים הם מקומיים הם מצריכים תחזוקה שוטפת, עדכון של התוכנות השונות ברמה יומיומית, ניקוי תמידי וריענון הזיכרון הפנוי ועוד. שלא לדבר על כך ששרת פיזי שמונח במקום העבודה ואינו עובד בשיטת שרתים בענן לעסקים לא יכול להחזיק מעמד הרבה שנים. מה שמסביר את הסיבה מדוע החברות שמייצרות את השרתים נותנות אחריות של 3 שנים לכל היותר על השרתים המקומיים שנמצאים בבית העסק. לאחר תקופת האחריות ולפעמים עוד לפני תום תקופת האחריות השרתים נעשים איטיים וכבדים, מה שהופך את פעילות העסק למסורבלת באם השרתים לא מוחלפים בשרתים חדשים. ללא התחברות לשרתים בענן לעסקים, גם אם השרת המקומי שלכם ישרוד יותר מ-3 שנים הוא יוכל להגיע לגיל מקסימלי של 6 שנים וגם זה ביעילות נמוכה.

כל עסק היום זקוק לשרתי מחשב בעסק. אבל כשמדברים על שרתי מחשב זה יכול להיות שרתים מקומיים או לעומת זאת פתרונות שרתים בענן. שרת מקומי הוא שרת שקודם כל תופס מקום בעסק, חוץ מזה הוא צורך 'סוללה' של חיבורי חשמל, בכדי לחבר כל רכיב בשרת לחשמל. וזה רק חלק מהרכיבים וההכנות הנדרשות לצורך הקמת שרת מקומי בבית העסק. ואל תשכחו שלאחר הקמת השרתים המקומיים נדרשת הקמת המערכת הממוחשבת שמתממשקת עם העובדים. כלומר מסכי המחשב, המקלדת וכל החומרה שמסביב. ואחרי כל זאת צריך להזמין טכנאי שיתקין לעסק את התוכנות הנדרשות לו לשם תפעול העסק. ולעומת זאת פתרונות שרתים בענן נותנות לעסק לא רק אפשרות של שרתים ללא הגבלת מקום פיזית, אלא גם הרבה יותר זיכרון, הרבה יותר שטח אחסון ויותר כוח עבודה. בקיצור חיסכון ענק במשאבי המחשוב בעסק ובעלות פחותה בהרבה. פתרונות שרתים בענן מאפשרים להתקין כל תוכנה שעובדת בשרת המקומי.

שותפים עסקיים

רגע...לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מבינים שאולי אתם קצת ממהרים... תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
נעים מאוד, אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.
חייגו עכשיו דילוג לתוכן