אנו בחברת נטקור מאמינים בהענקת שירות לכל לקוח ולקוח באשר הוא מכל מגזר ומגדר. אנו מעניקים שירותי מחשוב לחברות ולעסקים מכל סוגי המגזרים, הן המגזר העסקי והן המגזר הציבורי. חשוב לנו לא רק לתת שירות מקצועי ומחירים נוחים – שזה תנאי ראשון להצלחה, אלא גם שירות אנושי בגובה עיניים. אנו משקיעים לשם כך משאבים רבים ונשמח לקבל מכם פידבק לשירות שלנו.

אנו חברת נטקור מעניקים שירותי מחשוב לעסקים, לחברות ולאנשים פרטיים. יש לנו מוקד שרות למחשבים להענקת שירותי תיקונים של שרתים מרחוק. כאשר עסק שמנוי על השירות שלנו נתקל בבעיה הוא מתקשר אלינו ומקבל שירות מקצועי של תמיכה מרחוק. הלקוחות שלנו מקבלים יותר. יותר מקצועיות ויותר שירות. זו עובדה. בררו אצל הלקוחות הוותיקים שלנו. הלקוחות שלנו מקבלים חוויית שירות אירופאית בכל הקשור לתמיכה ואחזקה שוטפת של מערכת המחשוב של העסק. אצלנו תקבלו מענה לכל בעיות התוכנה והמחשוב של העסק על ידי נציג טכני של מוקד שרות למחשבים. במידת הצורך אנו שולחים טכנאי לבית העסק המנוי על השירות שלנו. אבל לרוב זה לא נדרש, הצוות המקצועי שלנו מיומן לתיקון בעיות מרחוק. אנו נותנים ללקוחותינו גם שירותי הקמת שרתים והתקנת תוכנות שנדרשות להפעלה רציפה של העסק שלכם ואף לייעול השירות ללקוחותיכם. אנו מתמחים בכל הקשור לחיבורי אינטרנט ורשתות וכן בהפעלת מוקד שרות למחשבים.

מוקד שרות למחשבים
מוקד שרות למחשבים

למה לבחור בנטקור עבור העסק שלך?

מקצוענות בתחום

צוות העובדים שלנו בעלי ההסמכות של היצרנים המובילים עם ותק רב

זמינות

זמני שירות ותגובה מהירים לכל תקלה בכל חלקי הארץ

חיסכון בכסף

מחירים אטרקטיביים של מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת

נוחות ויעילות

כל פתרונות המחשוב והתקשורת בעסק תחת קורת גג אחת

טכנולוגיה מתקדמת

פתרונות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע מבית היצרנים המובילים בעולם

יעילות וחיסכון בזמן

תחזוקה מונעת ובקרה שוטפת ללא צורך בהשבתת המערכות האירגוניות

כל בית עסק היום מזדקק היום לחברות שירותי מחשוב. כל עסק מפעיל בתחומו מחשב אחד או יותר, לפעמים אף הרבה יותר ממחשב אחד. המידע של העסק נמצא ברמה כלשהי במחשב, ודאי אם מדובר במאגרי מידע נדרשים, כספקים וכו'. כשאתם בוחרים בחברת נטקור להענקת שירותי מחשוב, מערכת המחשוב תעבוד באופן שוטף ללא בעיות. אנו דואגים שכל המערכות יהיו מתואמות, בין המחשבים שנמצאים בעסק ובין המחשבים שמחוברים אליו מרחוק. אולם העבודה לא מתחילה בתחזוקה השוטפת, המומחיות שלנו מתבטאת עוד בשלב האפיון, אנו נמליץ לכם איזה מערכת תהייה הטובה ביותר עבור העסק שלכם ולכן אנו מהמובילים מבין חברות שירותי מחשוב. שלא תהיה עמוסה מדי ומצד שני שלא תהייה דלה מדי ותקרוס או תאט מדי בדיוק בשעות השיא של העסק. בכדי שכל המערכת תעבוד נדרשת תחזוקה תמידית ורציפה על ידי מומחי מחשבים. צריך לתחזק ולשדרג אותם באופן תמידי וזה השירות שמעניקים חברות שירותי מחשוב.

אם אתם רוצים לשדרג את מערכת הטלפוניה של העסק הפתרון הטוב ביותר שניתן להציע הוא להשתדרג לשירותי מרכזיה לחברה. מרכזיה היא לא רק טלפון היא מספקת לעסק כמה שירותים חיוניים. עם מרכזיה לעסק תוכלו לשפר את כל מערך התקשורת בעסק בין העובדים לבין עצמם, בין העובדים למנהלה ולדרג הבכיר וכן בין העובדים לגורמי חוץ כמו ספקים, לקוחות מחו"ל ומהארץ ועוד. במרכזיות המקצועיות שלנו תוכלו לבחור את מספר השלוחות הדרוש לכם ולהפחית או להוסיף בכל עת. המרכזיות המקצועיות שלנו מבוססות על טכנולוגית ענן והן מותקנות על ידי אנשי המקצוע המיומנים של החברה. לפני התקנת המרכזיה לחברה שלכם אנו נשב וניפגש אתכם לבחון היטב את הצרכים של העסק ולבנות את החבילה המדויקת של העסק. וזאת בכדי לנצל את היתרון הגדול של מרכזיה לחברה, שהוא האפשרות לבנות לכל אחד את ה'חליפה' המדויקת שהוא צריך תוך אפשרות להתרחב או להצטמצם לפי הדרישות שהשטח מציב.

שותפים עסקיים

רגע...לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מבינים שאולי אתם קצת ממהרים... תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
נעים מאוד, אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.
חייגו עכשיו דילוג לתוכן