למה מרכזיה טלפונית חשובה לעסק ואיך בוחרים?

תקשורת טובה מאפשרת לתת שירות טוב יותר ולמכור יותר. מובן מאליו כי מרכזיה לעסקים משפרת את התקשורת בין הארגון לבין עובדיו, , ובין הארגון ללקוחות ולספקים. בנוסף מרכזיה טלפונית מאפשרת מעקב והקלטה של שיחות טלפון יוצאות ונכנסות. בעזרת מערכת טלפוניה מרכזית מתאפשרת יצירת קשר ישיר ומבוקר עם הלקוח – לא מפספסים שום שיחה חשובה או חשובה פחות… בפן הפנים ארגוני המרכזייה מאפשרת תקשורת בין סניפים מרוחקים או עבודה מרחוק. מרכזיה טלפונית בטכנולוגית IP מאפשרת לסנכרן מידע בין הטלפון למחשב ללא צורך בגורם חיצוני. כמו כן היא מאפשרת שילוב של מערכת הנוכחות של העובדים בתוך מערכת המרכזייה.

סוגים של מרכזיה לעסק

איזה סוגים של מרכזיית טלפון לעסק קיימות? מרכזיה דיגיטאלית היא המרכזייה 'המסורתית' שבתי עסק רבים בישראל עדיין משתמשים בה. מרכזיה בטכנולוגית IP ומיקור חוץ בענן הם סוג מתקדם של מרכזיה, והן מבוססות IP, קיימות גם בענן וגם כמרכזיות עצמאיות. החברות הנפוצות המספקות שירותי מרכזיה בשיטת IP הן: AVAYA, Cisco , ועוד.מרכזית AVAYA הינה המערכת הנמכרת בעולם, היא מערכת אמינה, מודולרית, מותאמת לשוק הבינלאומי , התמיכה שלהם והאחריות אמינים גם הם. מתאים במיוחד לעסקים בכל סדרי הגודל מ-2 שלוחות ועד אלפי שלוחות לארגון. סיסקו – מערכת מאוד איכותית, יקרה יחסית לשאר החברות, מודלורית ומותאמת בעיקר לשוק האמריקאי. Avaya מאוד מתקדמת טכנולוגית ומאוד איכותית. חברתנו מתמחה במיוחד בהתקנת מערכות המרכזייה של Avaya.

מה הערך שמביאה מרכזיה לעסקים קטנים

מרכזית Avaya היא מרכזייה לעסקים שגורמת למשתמשיה לרצות ולנצל את התכונות הטכנולוגיות במוצר ולהרגיש ערך תמורת הכסף. היא מספקת שירותי ניתוב שיחות, רישום שיחות ממתינות, הקלטה של שיחות, וכן מערכת ניהול מוקד בעל דו"חות נתונים על הפעילות, מעגלי המתנה, מוסיקה בהמתנה ועוד. ממש מותאמת ללקוח כמו כפפה ליד. אפשר לחבר את המרכזייה למחשב נייד או נייח על מנת לנצל את האפליקציות שהמרכזיה מציעה כמו שלוחה על גבי מחשב או סלולר. בנוסף, המרכזייה מאפשרת לעסק לעבוד במצבים שונים, כגון עבודה במשמרות לילה, חגים ועבודה מהבית.

איך בוחרים מרכזייה לעסק?

איך בוחרים מרכזיה לעסקים? הדבר הראשון בחשיבותו הוא לבדוק שהמערכת מודולרית וניתנת להרחבה ביחד עם הרחבת העסק – גמישות. כמו כן פשטות התקנה והפעלה ותמיכה טכנית זמינה. בדקו אם יש אפשרות להתחבר לסלולרי, לשיחות הטלפון, לצ'אט, לרשתות חברתיות ועוד. אם אתם משדרגים את העסק וזורקים את המרכזייה הישנה, בדקו אם ניתן להמיר את ההגדרות מהמרכזיה הישנה לחדשה וכן אם יש צורך להחליף רשת פנימית וכבלים. בררו אם הממשק הוא בעברית. וטיפ נוסף, אחרון להיום – לפני שאתם מחליפים את המרכזייה של כל העסק נסו קודם את מכשירי הקצה מבחינת נוחות ואיכות שמע.

כדי לבוא מוכנים, מה צריכים לדעת לפני שקונים מרכזיה לעסק?

מאפיין הפתרון ירצה לדעת את כמות השלוחות המשוערת שנרצה לחבר למערכת וכן האפליקציות שנרצה להשתמש בהן.. כמו כן, אם אתם משדרגים בררו האם צריך לרכוש ציוד קצה חדש. ועוד משהו: האם אתם צריכים מערכת לניהול תורים. בכל מקרה אל תהססו על כל שאלה פנו אלינו ונשמח לעזור.

מאמרים נוספים אשר עשויים לעניין אותכם:

שרות למרכזית אוויה
מידע מקצועי

מרכזית AVAYA

תקשורת טלפונית היא חובה לכל עסק, היום כשאומרים מרכזייה לעסק הכוונה למרכזייה מתקדמת כמו מרכזית AVAYA שמחוברת כולה או בחלקה לרשת הארגונית. אנו בנטקור מתמחים

קרא עוד »
מידע מקצועי

מרכזייה לעסק

מרכזייה לעסק זה מה דבר שכל עסק צריך כדי 'להיות בעסקים' ולא להישאר מאחור, העסק שלכם זקוק למרכזית טלפונים מתקדמת, שתאפשר לכם לתקשר עם ספקים,

קרא עוד »

רגע...לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מבינים שאולי אתם קצת ממהרים... תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
נעים מאוד, אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.
חייגו עכשיו דילוג לתוכן