נטקור,שירותי מיחשוב ושירותי IT לעסקים | מרכזיה וירטואלית
צרו קשר

תודה על פנייתכם,

נציגנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך טיפול

תמיכה ושירות

מערך השרות של חברת נטקור פתרונות תקשורת מספק מענה בתחומי המחשוב והתקשורת הכוללים תשתיות כבילה, תשתיות מחשוב, מרכזיות טלפוניה, יישומים ואבטחת מידע.

מסלולי השרות, המוצעים ללקוחותינו הינם מגוונים ומותאמים לכל לקוח על פי צרכי הארגון, אופן ותדירות השימוש בשרות. מגוון מסלולי השרות אותם מציעה חברת נטקור פתרונות תקשורת ללקוחותיה כולל בתוכו מסלול שרות שנתי, שרות ואחריות של היצרן ברמת SmartNet NBD, מסלול On Site SmartNet ועוד.

מערך השרות של חברת נטקור פתרונות תקשורת כולל סיוע טכני, שינויי תוכנה, טיפול בתקלות שוטפות, בדיקת מערכות תקופתית ועדכון בחידושים הטכנולוגיים. השרות של החברה מתבצע ברוב המקרים על ידי התחברות ושליטה מרחוק, אך במקרה וקיים הצורך נשלח צוות מוסמך לאתר הלקוח.

מערך התמיכה והשרות של חברת נטקור פתרונות תקשורת כולל:

 

  • אמצעי דיווח קריאות שרות מגוונים - פתיחת קריאות שרות באמצעות המוקד הטלפוני המאוייש Help Desk, מרכזיות טלפוניה, דואר אלקטרוני, פורטל ניהול שרות ואפליקציה אישית בסלולר.     
  • בדיקות תקופתיות - נבדקים אמצעי ההגנה של הרשת ופעילות האנטי וירוס של השרתים והתחנות, ניטור הרשת באופן יזום, בדיקות עומסים, זיהוי בעיות ומתן המלצות לאופטימיזציה של הרשת ומערך המחשוב מרמת החומרה ועד רמת התוכנה, בדיקת אמצעי הגיבוי.
  • הפקת דוחות - מצב הרשת, אבטחת מידע, ניתוח קריאות שרות, וירוסים.
  •  גיבוי ושחזור - גיבוי של כל המידע הארגוני, ביצוע בדיקות גיבויים ושחזור תקופתי יזום.
  • יעוץ ועדכונים - טרם ביצוע רכישות ומעבר לטכנולוגיות מתקדמות. 
  • אפליקציות - שיתוף פעולה מלא עם נותני שרות נוספים למערכות ייעודיות.
  • זמן תגובה - פתרון ל- 90% מהתקלות באופן מיידי באמצעות חיבור מאובטח מרחוק.
  •  

חברת נטקור פתרונות תקשורת מקפידה, כי לכל נציגי השרות שלה יהיו את כל ההסמכות וההדרכות, הדרושות על מנת לייעל ולקצר את זמן הטיפול בקריאת הלקוח.

נטקור פתרונות תקשורת חרתה על דגלה את קידום נושא השרות והפיכתו לחוויה.