המרכזיות של אוויה הן מהמרכזיות המתקדמות בעולם. הן מציעות לעסקים וחברות פתרונות תקשורת מתקדמות של שירותי טלפוניה. הן ברמת ההקמה והן בניהול השוטף של שירותי התקשורת בעסק. אוויה היא חברת תקשורת בינלאומית המונה מיליוני לקוחות ברחבי העולם, שרוצים להשיג יתרון טכנולוגי מול בתי עסק מתחרים. לקוחות אוויה בעולם הן עסקים קטנים וגדולים שמעוניינים להיות מעודכנים בשיא הקידמה והטכנולוגיה באופן שוטף.

שרות למרכזית אוויה מאפשרת לעסק לייעל תהליכים רבי היקף של העסק בכל הנוגע לניהול האינטראקציה הפנימית והחיצונית של העסק וכן לשיפור פריון העבודה של העסק. (תראו מה תקשורת חיובית יכולה לחולל…) אוויה היא חברה שעומדת בשורה הראשונה של הקידמה הטכנולוגית בתחום פתרונות התקשורת לעסקים בזכות שמירתה על עדכניות שוטפת בתחומי ה-IP ורשתות הטלפוניות הארגוניות. אוויה קנתה את שמה הטוב לא רק בזכות הקידמה הטכנולוגית הגבוהה של מוצריה אלא גם בשל שמירתה האדוקה על רמת אמינות גבוהה. השקעה בשרות למרכזית אוויה היא השקעה שמחזירה את עצמה מהר מאוד. היא מאפשרת חיבור של למעלה מ-190 קווים ולמעלה מ-350 משתמשים. כמו כן היא מאפשרת תמיכה בקווי PRI וביותר מ-120 קווי SIP. ומה שעושה את היתרונות שלה ל'וואו' היא העובדה שמאוד קל ונגיש לבעל העסק לצרף משתמשים ותכונות חדשות למערכת. היא מאפשרת גם תקשורת משולבת כולל באמצעות טכנולוגית IP. בואו ליהנות משרות למרכזית אוויה של חברת נטקור.

שרות למרכזית אוויה
שרות למרכזית אוויה

למה לבחור בנטקור עבור העסק שלך?

מקצוענות בתחום

צוות העובדים שלנו בעלי ההסמכות של היצרנים המובילים עם ותק רב

זמינות

זמני שירות ותגובה מהירים לכל תקלה בכל חלקי הארץ

חיסכון בכסף

מחירים אטרקטיביים של מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת

נוחות ויעילות

כל פתרונות המחשוב והתקשורת בעסק תחת קורת גג אחת

טכנולוגיה מתקדמת

פתרונות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע מבית היצרנים המובילים בעולם

יעילות וחיסכון בזמן

תחזוקה מונעת ובקרה שוטפת ללא צורך בהשבתת המערכות האירגוניות

שרות למרכזית AVAYA מאפשרת תקשורת מאוחדת שנותנת תקשורת חלקה ללא בעיות בין המשתתפים. כמו כן, היא משדרגת פלאים את קשרי העסק עם הלקוחות ועוד. מרכזית AVAYA מאפשרת בניית מערך מתקדם של מענה קולי, וכן דיווחים בזמן אמת, ניתוח היסטוריית שיחות. מרכזית AVAYA משתלבת באופן מלא עם תוכנות CRM מתקדמות כדוגמת CRM של מייקרוסופט. שרות למרכזית AVAYA קלה ופשוטה לניהול ותפעול עצמי. באמצעות כלים פשוטים יכולים מנהלי הארגון לעשות שינויים בעצמם במערכת ללא ידע טכנולוגי גבוה. היא מאפשרת מעקב אחר שעות העומס בארגון ויעילות המענה בשעות אלו. כמו כן היא מאוד קלה לניטור נתוני המתקשרים לעסק לצורך בקרה ופיקוח. יתרון עצום נוסף של המרכזייה הוא האפשרות לקבל תמיכה ושירותים מרחוק, כך שניתן לגלות ולפתור בעיות הרבה לפני שהן מתחילות להשפיע באופן מעשי על הפעילות השוטפת של העסק. בגדול ניתן לומר ששרות למרכזית AVAYA מקילה על בעלי העסק להשגת היעדים שהציבו לעצמם.

כשמדברים היום על מרכזיה לעסק הכוונה היא לא רק למרכזייה בלבד, מרכזייה לעסק נותנת בעצם מענה מקיף לעסק המתממשק עם פתרונות התקשורת והמחשוב לעסק. היום מרכזיה לעסק לא דורשת משאבי כסף גבוהים, זאת לעומת התועלת הגבוהה שהיא מביאה לעסק באופן יומיומי. מרכזייה בעסק חוסכת גם זמן וגם כסף – שני משאבים נצרכים לכל עסק. כל זאת כמובן כשמדובר בספק מקצועי שמתקין את המרכזיה הנותנת את התפוקה האופטימלית המותאמת לבית העסק. אז אם אתם מאלה שעדיין עובדים בעסק על מרכזייה פיזית כמו פעם, הגיע הזמן להתקדם. מרכזייה מתקדמת לעסק היא היום הכרחית לפעילות השוטפת של העסק בכדי לחסוך משאבים ולנצל אותם, ע"מ שלא ליפול ברמת השירות והמקצועיות של המתחרים. אצלנו בנטקור תמצאו גם מרכזיה שמתאימה לעסק קטן וגם מרכזיה לעסק גדול. אצלנו תוכלו למצוא גם מרכזיות שמתאימות לעסקים ניידים או היברידיים – שחלק מהפעילות שלהם היא בבית העסק וחלק מהפעילות ניידת או משתנה.

שותפים עסקיים

רגע...לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מבינים שאולי אתם קצת ממהרים... תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
נעים מאוד, אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.
חייגו עכשיו דילוג לתוכן