שירות לקוחות

שירות אישי

מעל הכל

מערך השרות של חברת נטקור פתרונות תקשורת מספק מענה בתחומי המחשוב והתקשורת הארגונית.
מסלולי השרות, המוצעים ללקוחותינו הינם מגוונים ומותאמים לכל לקוח על פי צרכי הארגון, אופן ותדירות השימוש בשרות.

מערך השרות של חברת נטקור פתרונות תקשורת כולל סיוע טכני, שינויי תוכנה, טיפול בתקלות שוטפות, בדיקת מערכות תקופתית, גיבויים ועדכון בחידושים הטכנולוגיים. השרות של החברה מתבצע ברוב המקרים על ידי התחברות ושליטה מרחוק, אך במקרה וקיים הצורך נשלח צוות מוסמך לאתר הלקוח.

נטקור פתרונות תקשורת חרתה על דגלה את קידום נושא השרות והפיכתו לחוויה.

לפתיחת קריאת שרות וצפייה בקריאות שרות שנפתחו: לחצו כאן
ניתן לפנות למוקד השירות בדרכים הבאות:

נטקור פתרונות תקשורת מקפידה, כי לכל נציגי השרות שלה יהיו את כל ההסמכות וההדרכות, הדרושות על מנת לייעל ולקצר את זמן הטיפול בקריאת הלקוח.

לפתיחת קריאת שירות - השאירו פרטים

רגע...לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מבינים שאולי אתם קצת ממהרים... תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
לפתיחת קריאת שרות דרך whatsapp
חייגו עכשיו דילוג לתוכן