Siem/Soc & MDR

נטקור פתרונות תקשורת מספקת שרותי Siem/Soc & MDR

שירות SOC (Security Operations Center) ושירות MDR (Managed Detection and Response) הם שני שירותים חיוניים להגנה על מערכות מידע מפני איומים. להלן השוואה בין שני השירותים:

שירות SOC (Security Operations Center):

תפקוד מרכזי: SOC הוא מרכז מבצעי לאבטחת מידע המיועד לניטור, זיהוי, ותגובה לאיומים בזמן אמת. הצוות של SOC כולל אנליסטים מומחים בתחום האבטחה שמפקחים על רשתות הארגון 24/7.

מטרות:

✔ זיהוי ומניעה של איומים וסיכונים.
✔ תגובה מהירה לאירועים בזמן אמת.
✔ ניטור רציף של מערכות ורשתות הארגון.

מאפיינים:

✔ צוות פנימי של הארגון או ספק חיצוני המספק את השירות.
✔ שימוש בכלים וטכנולוגיות שונות לניטור ואיתור איומים.
✔ תחזוקה וניהול שוטף של מערכות אבטחה.

יתרונות:

✔ שליטה ישירה של הארגון על מערכות האבטחה.
✔ יכולת התאמה לצרכים והעדפות ספציפיות של הארגון.
✔ מענה מהיר על ידי צוות פנימי המכיר את המערכת לעומק.

חסרונות:

– עלויות גבוהות במקרה של הפעלה באמצעות צוות פנימי.

שירות MDR (Managed Detection and Response):

תפקוד מרכזי: שירות MDR מספק פתרון מנוהל לזיהוי ותגובה לאיומים, המשלב כלים מתקדמים לניתוח ואיתור איומים יחד עם צוות מומחים המספקים תגובה לאירועים.

מטרות:

✔ זיהוי איומים מורכבים שלא נתפסים על ידי מערכות אבטחה מסורתיות.
✔ תגובה מהירה ואפקטיבית לאירועים שהתגלו.
✔ אספקת תובנות והמלצות לשיפור אבטחת המידע.

מאפיינים:

✔ שירות מנוהל במיקור חוץ המנוהל על ידי ספקי שירות מומחים כגון נטקור פתרונות תקשורת.
✔ שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו AI ו-Machine Learning לאיתור איומים.
✔ מתן שירותים כמו ניתוח אירועים, תגובה לאיומים, ושירותי חקירה מתקדמים.

יתרונות:

✔ אין צורך בהקמה ותפעול של מרכז אבטחה פנימי.
✔ גישה למומחים ולכלים מתקדמים ללא צורך בהשקעה ראשונית גדולה.
✔ יכולת לזהות ולהגיב לאיומים מורכבים בצורה מהירה ויעילה.

חסרונות:

– מצריך שרותי מוקד הפעילים 24X7 עם מחלקת אבטחת מידע איכותית.
– פחות שליטה ישירה על כל מערכות האבטחה והמדיניות.
– פוטנציאל לבעיות תקשורת או התאמה בין ספק השירות לארגון.

סיכום

הבחירה בין שירות SOC ל-MDR תלויה בצרכי הארגון, במשאבים הזמינים ובמטרות האבטחה הספציפיות. בעוד ש-SOC מספק שליטה ישירה ועמוקה יותר על מערכות האבטחה, שירות MDR מציע פתרון מנוהל יעיל ונוח שיכול לחסוך בעלויות ולשפר את רמת האבטחה באמצעות מומחים וכלים מתקדמים.

לתאום פגישת יעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות!

מסלולי השירות של נטקור

אנחנו נמצאים כאן לסייע לכם בעבודה רציפה, ביצועים מיטביים ולהעניק לחברתכם כלים חשובים לייעול ולחסכון בעסק. אנו מבינים שלכל עסק וארגון יש את הצרכים המיוחדים שלו, ולכן אנו מציעים מגוון חבילות שירות … אז מה מתאים לכם?

Artboard 15

חבילת פרימיום +

החבילה הכוללת המעניקה לכם שקט תעשייתי פלוס: שרותי מוקד לטובת מערך השרתים ומשתמשי הקצה, תחזוקה מונעת ויזומה למערך השרתים, הגיבויים ואבטחת המידע ( כולל הקצאת מנהל אבטחת מידע לאתר), כתיבת נהלים ואכיפתם, ניטור הרשת וטיפול בבעיות תקשורת, אבטחת מידע ותמיכה בספקי תוכנה צד שלישי.
Artboard 14

חבילת פרימיום

החבילה המעניקה לכם שקט תעשייתי : שרותי מוקד תמיכה עבור משתמשי הארגון, תחזוקה שוטפת ומונעת למערך השרתים והתקשורת, מעקב אחר מערך גיבוי המידע הארגוני, ניטור הרשת וטיפול בבעיות תקשורת. התמיכה והשירות נעשים על ידי צוות טכני מקצועי בעל הסמכות, ניסיון רב שנים ותודעת שרות גבוהה.
Artboard 16

מוקד תמיכה

צריכים תמיכה טכנית מרחוק? לשירותכם מוקד תמיכה המאוייש באנשי מקצוע בעלי ותק רב שנים ותודעת שרות גבוהה וזאת לטובת טיפול בקריאות השרות של משתמשי הארגון וכן לתחזוקת מערך השרתים והתקשורת הארגוניים. המוקד מטפל על פי דרישת לקוח בשינויים הנדרשים מעת לעת על ידי ספקי תוכנה צד שלישי.
Artboard 17

בנק שעות

גם מוקד תמיכה טכנית וגם שירות טכנאי בבנק שעות לפי דרישה. השירות כולל: ביקורי טכנאי באתר הלקוח / בחוות השרתים על פי הנחיית לקוח ומוקד תמיכה לטובת משתמשי הקצה, טיפול ותחזוקת תחנות העבודה, מעקב אחר מערך הגיבויים ומערך אבטחת המידע ( ללא תחזוקה מונעת אלא לפי דרישת לקוח).
Artboard 18

שירותי אבטחת מידע

שירותי אבטחת המידע כוללים את ניטור הרשת ומערך המחשוב הארגוני, ייעוץ וליווי הארגון בשילוב מערכות צד שלישי, כתיבת נהלים ואכיפתם, יישום המלצות ודרישות רגולטוריות, ביצוע סקר סיכונים, ביצוע מבדקי חדירה, הפרדת רשתות, הדרכות מודעות עובדים ועוד. אנשי המקצוע בחברה בעלי הסמכות וותק רב שנים.

פתרונות נוספים מבית נטקור

Artboard 8

אחסון וגיבוי בענן

Artboard 9

אבטחת
מידע

Artboard 10

מרכזיה לעסקים

Artboard 11

תשתיות מחשוב

Artboard 12

מערכות מתח נמוך

רגע...לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מבינים שאולי אתם קצת ממהרים... תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
נעים מאוד, אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.
חייגו עכשיו דילוג לתוכן