שירותי מחשוב ענן זה שמו של תחום רחב שבו המערכת הממוחשבת שלכם נמצאת אי שם בענן ולא בעסק. בשירותי ענן תראו רק את ציוד הקצה, השאר יהיה בעננים… חברת נטקור מתמחה בפתרונות מגוונים על גבי הענן לעסקים וחברות.

פתרונות מחשוב ענן יכולים לתת פתרון אינטגרטיבי לכל צורכי המחשוב של העסק, או לחילופין פתרון קונקרטי לאחד מצרכי העסק. ניתן להעניק פתרונות מחשוב ענן רק ברמת השרתים, כך שהשרתים של העסק יפעלו באמצעות ענן, אפשר להעניק שירותי ענן רק לאבטחת המידע (שירותי סינון דואר, אנטי וירוס וחומת אש), וכן כשירותי גיבוי ו/או התאוששות מאסון, דוא"ל בענן, אירוח אתרים, מערכת נוכחות עובדים – גם עובדים הנמצאים בשטח ולאו דווקא בגבולות המשרד או בית העסק, גישה לשולחן העבודה של העסק מכל מקום, מערכות לוגיסטיות, מערכות CRM, הנהלת חשבונות ועוד. מחשוב בענן בכל רמה שהיא מקדם את העסק כמה צעדים קדימה ומאפשר לעסק ליהנות מהקדמה והטכנולוגיה. אנו מעניקים פתרונות מחשוב ענן המתוכננים ומעוצבים באופן אינדיבידואלי להתאמה מלאה לעסק שלכם ובלי ליצור עומס מיותר על המערכת. אנשי המקצוע של נטקור יתכננו יחד אתכם את צרכי העסק ויבנו אסטרטגיה שנתית מותאמת לעסק. בעזרת המהנדסים של נטקור תוכלו לעבור לענן בקלות.

פתרונות מחשוב ענן
פתרונות מחשוב ענן

למה לבחור בנטקור עבור העסק שלך?

מקצוענות בתחום

צוות העובדים שלנו בעלי ההסמכות של היצרנים המובילים עם ותק רב

זמינות

זמני שירות ותגובה מהירים לכל תקלה בכל חלקי הארץ

חיסכון בכסף

מחירים אטרקטיביים של מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת

נוחות ויעילות

כל פתרונות המחשוב והתקשורת בעסק תחת קורת גג אחת

טכנולוגיה מתקדמת

פתרונות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע מבית היצרנים המובילים בעולם

יעילות וחיסכון בזמן

תחזוקה מונעת ובקרה שוטפת ללא צורך בהשבתת המערכות האירגוניות

פתרונות ענן לעסקים מאפשרות להעביר מגוון של שירותים בעסק או את כולם, לשירותי הענן. מה שמאפשר לעסק לתת שירות טוב יותר ללקוחותיו. בעזרת פתרונות ענן לעסקים אפשר לבנות לעסק שירותי VPN המאפשרים לבעל העסק או לעובדים להתחבר לאינטרנט מכל מקום ובכל מקום, בקניון, במסעדה וכדומה ולהיות בטוחים שהמידע שלהם והחיבור שלהם למידע מאובטח. באמצעות פתרונות הענן ניתן גם לבנות שירותי דואר אלקטרוני בענן, שירותי בסיסי נתונים, מערכות CRM, ארכוב מסמכים, מערכות מותאמות אישית של צד ג' בין אם זה במגזר הרפואי, פיננסי, מוניציפאלי, עורכי הדין , רואי החשבון וכו. זה נותן יותר ביטחון על המידע וגם שטח אחסון גמיש וניתן להרחבה או צמצום. רוב הארגונים כיום עובדים עם שירותי דוא"ל בענן. אנו בנטקור מעניקים פתרונות ענן לעסקים במומחיות ומקצועיות. אנו מומחים בכל שירותי הענן, בניית שולחן עבודה בענן, חומת אש, שרת בענן וכן גיבוי ענן והתאוששות מאסון. לאחר התקנת שירותי ענן תהנו מחיסכון בהוצאות וגישה לכל המידע הארגוני 24 שעות ביממה.

שירותי מחשוב ענן לעסקים פירושם העברה של המידע של העסק לשרתים מרוחקים במקום להציב שרתים פיזיים בעסק. הם מאפשרים לתפור חליפה מותאמת לכל עסק ועסק בלי לבזבז משאבים מיותרים. בעל עסק שמכניס שירותי מחשוב ענן לעסקים מקבל ביצועים טובים של שירותי המחשוב ובעצם שיפור של כל תפקודי העסק. שירותי הענן מאפשרים לעסק להיות יותר זמין בכל מצב. שירותי ענן הם מודולריים וניתן להקים אותם בהיקף מצומצם בעת פתיחת העסק ולהרחיבם לפי הצורך בעת התפתחות העסק. שירותי הענן מצמצמות את הוצאות העסק למחשוב בצורה משמעותית. כמו כן הן מאפשרות למנהלים לעקוב מרחוק אחר הנעשה בעסק. אנו בנטקור מתמחים בהענקת שירותי מחשוב ענן לעסקים והטמעת שירותי ענן בארגון, באופן מקצועי וקליל, מעבר אשר ישפר את השירות והמוניטין של העסק, ויאפשר אגירת מידע חשוב לעסק. המעבר לשירותי ענן לא יקר לעומת החיסכון בהוצאות השוטפות של העסק בסעיף המחשוב.

שותפים עסקיים

פתרונות מחשוב ענן

חברת נטקור – דואגת לספק עבור לקוחותיה את פתרון התקשורת ושרותי המחשוב היעילים והמקצועיים ביותר על ידי שימוש בידע, בטכנולוגיה מתקדמת ובמעטפת אנושית, מקצועית וראויה. לחברת נטקור תעודות והסמכות מכון התקנים הישראלי

רגע...לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מבינים שאולי אתם קצת ממהרים... תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
נעים מאוד, אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.
חייגו עכשיו דילוג לתוכן