נטקור: גיבוי בענן | שירותי מחשוב עסקי | שרתים וירטואליים
צרו קשר

תודה על פנייתכם,

נציגנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך טיפול

מרכזייה לעסקים קטנים וגדולים

הפתרונות אותם מציעה חברת "נטקור" פתרונות תקשורת בע"מ בתחום מרכזיות Avaya, מאפשרים לארגון שלך למנף את היתרונות הגלומים בתשתיות התקשורת הקיימות, כדי ליהנות משיפור איכותי בתהליכים העסקיים תוך הוזלה משמעותית של העלויות השוטפות.

מהי בעצם מרכזייה לעסקים?

זוהי מערכת טלפונית יעילה מאוד מבחינה ארגונית וגם מאפשרת לשפר את איכות השירות הניתן ללקוחות. מכיוון ששירות ברמה גבוהה מעניק לגוף עסקי יתרון תחרותי וגם אפשרות למכור יותר או לייעל מערכים פנים ארגוניים, המשמעות, ללא ספק, נרחבת ביותר. 

היופי של המרכזיות העסקיות כיום טמון בין השאר בכך שהן יכולות לצמוח עם העסק. כן, ממש כפי שאפשר להוסיף עוד מחשב ועוד עמדת עבודה לכל עסק שעובד עם רשת מחשבים טובה, כך אפשר לנהוג, בגמישות רבה, גם כאשר עושים שימוש במה שנקרא מרכזיה ip. זוהי מערכת שמוטמעת בעסקים חדשים או קיימים, תוך שדרוג רשת התקשורת בצורה יעילה, לא מסובכת, שעושה את העבודה. שימוש בפרוטוקול אינטרנט וברשת לצרכי תקשורת מתקדמים במיוחד. 

מרכזייה לעסקים גדולים וקטנים

נטקור: אספקה והתקנת פתרונות טלפוניה

Avaya מאפשרת לארגונים לנהל את כל התקשורת בארגון על כל סניפיו בארץ ובחו"ל, במערכת מרכזית אחת. יכולת זו מאפשרת לארגון לייעל באופן משמעותי את התהליכים העסקיים ואת זמני התגובה ומביאה לחסכון בעלויות התקשורת עצמה ובעלויות ניהול רשת התקשורת. Avaya מספקת את מידת הגמישות הרצויה כדי לענות על הצרכים המשתנים של

הארגון, תוך שמירה על רמה גבוהה של ביצועים, אמינות ואבטחת מידע. 
הפתרון מתאים לעסקים בגדלים שונים ומאפשר הפעלת מגוון רחב של מכשירים ויישומים חכמים, ידידותיים ופשוטים ללימוד ולשימוש.

למערכות מרכזייה לעסקים Avaya יתרונות רבים:

  • תמיכה החל מ- 2 שלוחות ועד 1,000 שלוחות (ומעל 10,000 שלוחות ברשת).
  • "המשרד הווירטואלי" - ביטול מגבלות גיאוגרפיות בניהול העסק ומתן שירות ללקוחותיו.
  • יכולת השתלבות קלה בתוך ארכיטקטורת רשת קיימת בארגון.
  • תמיכה מלאה בפרוטוקולים:  Sip, Vlan, DiffServ, 802.1P ועוד.
  • מגוון רחב של יישומיי טלפוניה מתקדמים.
  • רמת שרידות וגיבוי גבוהה ביותר.
  • מערכות הקלטת שיחות וארכיון.
  • תמיכה במספר רב של שיחותVoIP  בו זמנית.
  • מערכת Contact Center לניהול מוקדים.
  • אפליקציות CTI.

מרכזיה טלפונית שצומחת עם העסק שלכם 

לפני עידן טכנולוגיית המידע, מרכזיות עסקיות היו דבר מה יקר מאוד ומורכב מאוד. כיום, מרכזיה לעסקים הפכה לפתרון הרבה יותר נגיש, המוצע בעלות הרבה יותר נוחה. כלומר, לא רק העסקים הגדולים ביותר והמותגים הכי מפורסמים עושים שימוש בפתרונות מרכזייה לעסקים עם אפשרות לאלפים רבים של שלוחות.

גם עסקים ממוצעים ובינוניים, אפילו יחסית קטנים יכולים להרשות זאת לעצמם. היתרונות מגוונים. הזמינות ללקוח ללא פשרות. ניתן להפוך את התקשורת הארגונית והחוץ ארגונית להרבה יותר יעילה, על בסיס מגוון מכשירי קצה ולא רק בארץ אלא גם בשיחות לחו"ל. 


בעולם העסקים התחרותי של ימינו, על הארגון להתמודד עם אתגרים יומיומיים תוך חיפוש מתמיד אחר דרכים בהן יוכל להשתפר. המפתח לשיפור איכותי וליצירת יתרון תחרותי, טמון בטכנולוגיות וביישומים בעלי ערך מוסף מובהק במונחים של שימור השקעה, עלות הבעלות הכוללת (TCO), והנעת התהליכים העסקיים. 

שדרוג לפי צרכים משתנים 

מכיוון שאפשר לרכוש מרכזיה לעסקים ולהגדיל את הקיבולת שלה בעתיד, לא צריכים להתחייב. לא צריכים להשקיע במרכזיה יקרה מדי, כאשר העסק עדיין קטן. אך בשעה שהעסק גדל, לא צריכים להתחיל מבראשית. פשוט משדרגים את המרכזייה כך שאפשר די מהר ליהנות ממספר כפול ויותר של שלוחות. אפשר להעצים את נפח התקשורת, בלי להעמיס על העסק הוצאות ניכרות או לבצע שינויי תשתית מורכבים. 


רוצים להתקדם אל מרכזיה לעסקים שתוכלו לצמוח איתה? לרשותכם חברת תשתיות תקשורת שבכוחה להציע תחת קורת גג אחת מרכזיות ועוד מכלול פתרונות it מותאמים לאופי החברה והעסק שלכם. נטקור פתרונות תקשורת – מרכזיות מתקדמות, לעסקים מתקדמים שמסתכלים קדימה.

whatsapp