מאז ומעולם חברות גדולות ומבוססות היו יכולות להרשות לעצמן להצטייד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אך המרוויחים הגדולים ביותר של הקדמה הטכנולוגית העכשווית הם דווקא העסקים הקטנים. כך לדוגמא במקום לרכוש תוכנות יקרות בעשרות ומאות אלפי שקלים, כיום העסק הקטן יכול לרכוש תוכנה כשירות בתקציב חודשי שפוי וליהנות מהיכולות המתקדמות ביותר. באופן דומה אפשר לרכוש מרכזיות טלפוניה לעסק קטן המצוידת ביכולות מהם נהנו עד עכשיו רק הארגונים הגדולים.
אינטגרציה של נתונים
אחד היתרונות הגדולים של מרכזיות טלפוניה היא ביכולתם להתממשק עם מסד הנתונים של הארגון במספר דרכים האפשריות. אחת מהן היא ה CTI (Computer Telephony Integration), המעלה בעת זיהוי מספר הטלפון שממנו הלקוח התקשר את פרטיו באופן אוטומטי במערכת ה CRM. כך יכול הארגון לחסוך דקות שיחה יקרות ולענות ליותר שיחות בפחות זמן מאשר בעבר.
דרך נוספת לשלב בין מרכזיית טלפוניה לתשתיות מחשוב בארגון היא באמצעות היכולת לקשר בין השיחה המוקלטת עם הלקוח לכרטיסיית הלקוח במערכת ה CRM. יכולת זו פותחת עבור הארגון עולם שלם של יכולות בעלות חשיבות רבה: בין היתר היכולת להאזין לשיחה בזמן צפייה בנתוני הלקוח תעניק תובנות מעמיקות יותר על טיב השיחה ותאפשר הפקת מסקנות טובה יותר. יתרון נוסף טמון ביכולת לאתר תוך שניות שיחות שבוצעו עם הלקוח במידה ויש צורך לדלות מהן מידע נוסף.
מרכזיות IP – ידע זה כוח
נגישות גבוהה מאי פעם לנתוני השיחות תאפשר לארגון למפות את נקודת החוזק והחולשה – ולפעול בהתאם. כך למשל מרכזיית IP מאפשרת לדעת כמה שיחות ניהל העובד ביום, מהו אורך השיחה הממוצע ועוד. צפייה בדוחות תקופתיים ובנתוני אונליין מתבצעת בצורה פשוטה באמצעות הדפדפן. חברת נטקור עובדת עם המרכזיה המוצלחת ביותר עולם מרכזית AVAYA אשר תיתן לכם את המענה הטוב ביותר
מערכת מסרים מידיים
מערכות המסרים המידיים המוכרות לכולנו מהחיים האישיים מסייעות לייעול העבודה בארגונים. לא מדובר בהתקנת מסנג'ר על מחשבי העובדים, אלא על מערכת מסרים מיידים פנים ארגונית. מערכת שכזו משמשת ככלי ביניים בין שיחה טלפונית לשליחת מייל: מצד אחד אין צורך להרים את השפורפרת, מצד שני אפשר להעביר מסרים דחופים יותר שאינם סובלים דיחוי של שליחה במייל.
שליטה מרחוק
החיבור של מרכזיות טלפוניה לתשתיות מחשוב בארגון מאפשר תיקון תקלות במרכזייה מרחוק – מכל מקום ובכל שעה. המשמעות עבור העסק הקטן היא גדולה: במקום להחזיק מחלקת IT בתוך הארגון, אפשר לפנות לספק התקשורת שייתן מענה טכני מרחוק ותוך זמן קצר.