המרדף הבלתי פוסק אחרי לקוחות חדשים הופך למאתגר יותר משנה לשנה בעקבות התחרות הגוברת. בזמן שעוד ועוד שחקנים חדשים נכנסים לשוק, ארגונים רבים שוברים את הראש בחיפוש אחר פתרונות שיגדילו את מצבת הלקוחות. החדשות הטובות הן שהפתרון נמצא ברוב המקרים ממש מתחת לאף! מחקרים מלמדים ש65% מתוך הפעילות העסקית מושתתת על לקוחות קיימים. יותר מכך, לפי נתונים שמפרסם Return on Behavior Magazineגם השיפור הקל ביותר ברמת השירות יכול להוביל לזינוק של 25%-80% ברווחים. שאלת המיליון דולר אם כך (ולפעמים הרבה יותר), היא איך עושים את זה?
הפתרון האולטימטיבי למרכזיות טלפון בארגונים
המודעות לחשיבות חווית השירות של הלקוח נמצאת בעלייה חדה בשנים האחרונות. כמה זמן הלקוח שלכם נאלץ להמתין על הקו? כמה פעמים הוא מועבר ללא צורך ממחלקה מחלקה? הדרך לשיפור חווית הלקוח עוברת דרך מתן מענה לשאלות אלה, תוך מציאת פתרונות מתאימים. כאן נכנסת לתמונה ה Customer Call Reporter (CCR) – מערכת פרי פיתוחה של AVAYA, המאפשרת לשפר באופן ניכר את חווית השירות באמצעות מדידה ובקרה מתקדמים.
CCR במרכזיות טלפון – מהם היתרונות?
המערכת מבוססת על ממשק הפועל על גבי הדפדפן בצורה אינטואיטיבית, שמספק נתונים בזמן אמת. הCCR כולל אפשרויות מגוונת בממשק ידידותי, הדורש מינימום הסתגלות מצד המשתמשים. באמצעות המערכת ניתן לראות בזמן אמת סטטיסטיקות מותאמות אישית וליצור את ההתראות הרצויות – למשל כאשר רמת השירות יורדת מתחת לאחוז מסוים. אפשר גם להפיק דוחות בצורה פשוטה באמצעות תבניות מוכנות מראש או באמצעות יצירת תבניות חדשות. המערכת תומכת בעד 150 סוכנים, 30 סופרווייזרים ומנהל מערכת אחד.
בשורה התחתונה
מרכזיות טלפון המצוידות ב CCR מהוות כלי חשוב במסגרת פתרונות תקשורת לטובת יעילות החברה, המסוגלים לספק את כל הנתונים הדרושים לשיפור ביצועים בארגון. בין היתר תוכלו לדעת מהו הזמן הממוצע שלוקח לנציג לענות לשיחה, כמות השיחות היוצאות בשעה, כמות שיחות נענות ועוד. ניהול מיטבי של הסוכנים בזמן אמת מתאפשר גם הודות ללוח אינטראקטיבי המציג סטטיסטיקות משתנות, רשימה של הסוכנים המובילים ותוסף הודעות.
ידע זה כוח, ובאמצעות ניהול נכון של הנתונים תוכלו לייעל תהליכים ולהוביל לשיפור של עשרות אחוזים.