נטקור: גיבוי בענן | שירותי IT | שרתים וירטואליים
צרו קשר

תודה על פנייתכם,

נציגנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך טיפול

מרכזיה IP

מרכזיית טלפון IP הינה מרכזיה אשר מותקנת על גבי רשת התקשורת הארגונית.

מרכזיה IP החדשה מתוצרת AVAYA היא מערכת טלפון המורכבת משרת IP אופיס 500 ומערכת הפעלה.

 

תכונות מתקדמות של מרכזיה  IP

  • כוחה העיקרי של מרכזיית IP היא יכולות ההרחבה שלה. ניתן להתחיל עם שרת אחד בתוספת מודול אחד או שניים וככל שהעסק צומח להוסיף מודולים נוספים יחידות הרחבה כדי להתמודד עם עומסים בתקשורת. באפשרותך לצמוח עד 12 אלף שלוחות ולנצל את היתרון אשר מאפשרת האינטגרציה של ריבוי מודולים במרכזיית  IP.
  • לשרת הIP Office 500  אשר מהווה את הבסיס למרכזיית IP קיימים 4 חלקים על החלק הקדמי של היחידה, וכל חלק יכול לקבל שני מודולים (עבור סך של 8 מודולים שונים בכל פעם אחת). חריצי המודול הראשיים נכנסים ישירות ליחידה, אך כרטיס משני יושב מעל הכרטיס הראשי.
  • היתרון העיקרי הוא היכולת לשלב ולהתאים מודולים ע"פ בקשת הלקוח שמותאם לסביבת העבודה שלו כגון ISDN, קווי טלפון סטנדרטיים, מודולים, יציאות ייעודיות לחיבור טלפונים דיגיטליים של Avaya.
  • הגדרת מרכזייתIP  היא יחסית פשוטה ומותאמת לתצורות ה IP בנוסף תוכנת VoIP office manager מסופקת על מנת להגדיר את כל ההיבטים של השרתהממשק שלה מזכיר את Microsoft Outlook ומאוד קל לשימוש.
  • מרכזייתffice IP  O החדשה של Avaya הינה מודולרית, התמחור הוא זול יחסית ומותאמת בתפירה אישית. מלבד המודולים והטלפונים שרת ה- IP של Office 500 כולל את מערכת ההפעלה הבסיסית ,מערכת זו היא מושלמת עבור כל עסק קטן המחפש פונקציונליות ברמה ארגונית ללא השקעה כספית גדולה.
  • ניתן להוסיף שרתים נוספים מעל 15 אך יהיה צורך לנהל אותם כקבוצה נפרדת עם משתמשים נפרדים. קבוצות שונות של שרתים וטלפונים יכולים עדיין לתקשר בצורה חלקה זה עם זה באמצעות פרוטוקולי טלפוניית IP.

יישומי צד שלישי הנלווים למרכזיית IP

החבילת המרשימה זמינה למשתמשי מרכזיית IP, וכוללת VoiceMail Pro, SoftConsole. Avaya one-X® Portal. 
VoiceMail Pro פועל על מחשב עצמאי עבור משתמשי קצה מסויימים ועליו תכונות נוספות לתא הקולי הקיים ב- IP Office 500. קיימת גישה ישירה לשיחות חונות וכן מידע על משתמשים מסביבך, הודעות מיידיות וספר כתובות.
 

באמצעות מערכת Avaya one-X® Portal ניתן לאחד גישה ליישומים קוליים קריטיים בממשק פשוט ועקבי. מערכת זו מועדפת על חברות וארגונים רבים מקודמה: Phone Manager ומשדרגת את רמת השירות של העובדים ללקוחות

פלטפורמת תקשורת זו המבוססת אינטרנט מיושמת ומנוהלת באופן ליבתי ואינה דורשת התקנות בודדות במחשבי קצה.  היא משלבת שליטה על טלפוניה, ועידות והעברת הודעות עם שרת אחסון הודעות Avaya.

בעזרת סקריפטים פשוטים, תרשים זרימה וגישה למסד הנתונים, כל עסק יכול ליצור מערכת חיוג אוטומטי ללקוח עבור מערכת הזמנות אוטומטית שבו לקוחות מזינים את מספר הלקוח שלהם, הסיסמה ובקשות ההזמנה בטלפון. 

תכנת SoftConsole מותאמת במיוחד עבור פקידת הקבלה  לטיפול בעומס של שיחות ומספקת מידע גדול יותר על המצב של מערכת הטלפון, כגון בדיקת משתמשים ממתינים וזמינים.