נטקור: גיבוי בענן | שירותי מחשוב עסקי | שרתים וירטואליים
צרו קשר

תודה על פנייתכם,

נציגנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך טיפול

מערכות טלפוניה - התייעלות העסק מתחילה כאן

הארגון המודרני נותן מענה למספר הולך וגדל של לקוחות – הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית. בעולם העסקים התחרותי גם עסקים קטנים ובינוניים, נדרשים לספק שירות טלפוני איכותי הן ללקוחות והן לספקים. ועסקים גדולים יותר? לחלקם מאות אלפי לקוחות ויותר. היכולת לתקשר ולספק מענה איכותי עם כל אלו בצורה יעילה תלויה במידה רבה במערכות התקשורת של הארגון, ובראשן מערכות טלפונייה.

כמו בתחומים רבים הפיתוחים הטכנולוגיים הכניסו חידושים רבים גם לתחום הטלפוניה. מהן המגמות הבולטות ששולטות בשוק הטלפוניה וכיצד אפשר להפיק מהן תועלת?

 

 מערכות טלפוניה- מאז ועד היום

פיתוח מערכות הטלפוניה החל כבר בשנות ה-50 המאוחרות, כאשר נולד הצורך בקו טלפון אחד שמגיע לנמענים רבים. איך זה עבד? לקוח שהתקשר למספר של החברה הגיע למרכזיה, שם ביקש את השלוחה הרצויה. מתפעל המערכת לחץ על השלוחה הרצויה להעברת השיחה, ובכך התבטל הצורך בעשרות מספרי טלפון מבלבלים לכל אגף בחברה.

הטכנולוגיה שנחשבה בזמנו לפורצת דרך נלקחת כיום כמובנת מאליה, במיוחד לנוכח התפתחותן של מערכות טלפוניה המציעות לארגון מגוון אפשרויות מתקדמות. אז מה יש למערכות טלפוניה מודרניות להציע?

 

מרכזייה לעסקים- לא רק מדברים

הימים שבהם בזק היה שם נרדף לקו טלפון חלפו מהעולם, בזכות מספר גופי תקשורת המציעים מגוון גדל של שירותי טלפוניה.

  • VoIP- טכנולוגיית ה-(Voice over IP) פועלת כמרכזייה לעסקים ומאפשרת יצירת וקבלת שיחות קוליות על גבי כל רשת IP, דוגמת רשת האינטרנט או רשת פנימית. - מה הן היתרונות? השימוש ב-VoIP  נעשה בין הסניפים השונים של העסק לצורכי עבודה ותיאום. אלפי שיחות מסוג זה נעשות בכל יום עסקים. ניהול השיחות על גבי רשתות ה- IP אינו מחויב בתעריפי רשת הטלפוניה ועל כן מוזיל בצורה משמעותית את חשבון הטלפון של החברה.
  • Soft keys- שירות ה"לחיצים הגמישים" מציב את המשרד בקצות אצבעותייך: הכפתורים על הטלפון עצמו משתנים בהתאם לפעולה המבוקשת ולמצב השיחה: שיחות ועידה, חיוג מהיר וחיוג לתא קולי יקפצו לעין בדיוק ברגע הנכון ויחסכו זמן יקר.
  • תקשורת ללא הפסקה- בעולם העסקי, שיחה שנותקה ברגע הלא מתאים עלולה להפיל עסקה או לאבד לקוח. כיצד ניתן להתגבר על כשלים טכנולוגיים? מערכות הטלפוניה מאופיינות בזמינות גבוהה של שירותי הטלפוניה בכל עת. על ידי פריסת יחידות גיבוי רבים, כאשר מוקד אחד נופל מקרה של תקלה טכנית, אחד המוקדים האחרים נכנס לפעולה והשיחה נמשכת ללא הפרעה.
  • להלן מספר דוגמאות לתכונות מתקדמות של מערכות הטלפוניה: מערכות ועידה חכמות, תוכנות מוקד נלוות, שלוחות על גבי נייד סלולארי או מחשב.

הבנה נכונה של הצרכים הארגוניים תהפוך את הבחירה שלכם לפשוטה וכדאית.

whatsapp