אודות

הפתרון הטוב ביותר

ללא פשרות

נטקור פתרונות תקשורת מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות לשיפור וייעול של מערכות המחשוב והתקשורת הארגוניות וזאת באמצעות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, פרי פיתוחן של היצרניות המובילות בעולם המחשוב והתקשורת.

בסביבה עסקית תחרותית אשר דורשת מארגונים חדשות לבקרים להביא לחיסכון בעלויות, גמישות ויכולת נגישות מהירה לנתונים, קשת הפתרונות אשר נטקור מציעה ללקוחותיה מספקת מענה מלא לכל רמת פעילויות המחשוב, התקשורת ואבטחת המידע הנדרשת בארגון וזאת החל מרמת התשתית ועד לרמה הכוללת שרותי מחשוב ואפליקציה.

נטקור פתרונות תקשורת מפעילה מערך תמיכה טכני אשר מעניק ללקוח ליווי צמוד, מקצועי ויעיל בכל עת, החל מתהליך בניית הפתרון ועד לגמר יישום הפתרון באתר הלקוח והמעבר לקבלת שרות באופן שוטף במחלקת השרות.

החזון שלנו הוא לספק עבור לקוחותינו את פתרון התקשורת ושרותי המחשוב היעילים והמקצועיים ביותר על ידי שימוש בידע, בטכנולוגיה מתקדמת ובמעטפת אנושית, מקצועית וראויה.

מסלולי השירות של נטקור

אנחנו נמצאים כאן לסייע לכם בעבודה רציפה, ביצועים מיטביים ולהעניק לחברתכם כלים חשובים לייעול ולחסכון בעסק. אנו מבינים שלכל עסק וארגון יש את הצרכים המיוחדים שלו, ולכן אנו מציעים מגוון חבילות שירות … אז מה מתאים לכם?

Artboard 15

חבילת פרימיום +

החבילה הכוללת המעניקה לכם שקט תעשייתי פלוס: שרותי מוקד לטובת מערך השרתים ומשתמשי הקצה, תחזוקה מונעת ויזומה למערך השרתים, הגיבויים ואבטחת המידע ( כולל הקצאת מנהל אבטחת מידע לאתר), כתיבת נהלים ואכיפתם, ניטור הרשת וטיפול בבעיות תקשורת, אבטחת מידע ותמיכה בספקי תוכנה צד שלישי.
Artboard 14

חבילת פרימיום

החבילה המעניקה לכם שקט תעשייתי : שרותי מוקד תמיכה עבור משתמשי הארגון, תחזוקה שוטפת ומונעת למערך השרתים והתקשורת, מעקב אחר מערך גיבוי המידע הארגוני, ניטור הרשת וטיפול בבעיות תקשורת. התמיכה והשירות נעשים על ידי צוות טכני מקצועי בעל הסמכות, ניסיון רב שנים ותודעת שרות גבוהה.
Artboard 16

מוקד תמיכה

צריכים תמיכה טכנית מרחוק? לשירותכם מוקד תמיכה המאוייש באנשי מקצוע בעלי ותק רב שנים ותודעת שרות גבוהה וזאת לטובת טיפול בקריאות השרות של משתמשי הארגון וכן לתחזוקת מערך השרתים והתקשורת הארגוניים. המוקד מטפל על פי דרישת לקוח בשינויים הנדרשים מעת לעת על ידי ספקי תוכנה צד שלישי.
Artboard 17

בנק שעות

גם מוקד תמיכה טכנית וגם שירות טכנאי בבנק שעות לפי דרישה. השירות כולל: ביקורי טכנאי באתר הלקוח / בחוות השרתים על פי הנחיית לקוח ומוקד תמיכה לטובת משתמשי הקצה, טיפול ותחזוקת תחנות העבודה, מעקב אחר מערך הגיבויים ומערך אבטחת המידע ( ללא תחזוקה מונעת אלא לפי דרישת לקוח).
Artboard 18

שירותי אבטחת מידע

שירותי אבטחת המידע כוללים את ניטור הרשת ומערך המחשוב הארגוני, ייעוץ וליווי הארגון בשילוב מערכות צד שלישי, כתיבת נהלים ואכיפתם, יישום המלצות ודרישות רגולטוריות, ביצוע סקר סיכונים, ביצוע מבדקי חדירה, הפרדת רשתות, הדרכות מודעות עובדים ועוד. אנשי המקצוע בחברה בעלי הסמכות וותק רב שנים.